Tuesday, October 29, 2013

Aku dan buku hanya di sudut terpencil

Aku dah kena sindrom suka tengok drama korea. Baca buku konon. Buku hanya di sudut yang terpencil. Bila sawan baru nak cari buku. Aku tak salahkan suppliers yang tak putus asa menyupply. Aku sendiri kadang-kadang meroyan nak tengok. Macam dah tak ada cerita lain kat dunia ni.

Nota kaki :- sindrom yang aku hidapi sewaktu aku menonton :
 
.: Bukan main emosi. Heroin menangis sekali dengan aku menangis. Siap spare towel bukan tisu. Dan teman aku akan tegur"sudah-sudah le tu. bukan kau pun yang berlakon " takpun "tak kuasa aku tengok kau nangis, tido lagi bagus". Entah apa yang sedih benar. Tapi bila teman aku tengok tak ada pulak dia beria menangis. Anything wrong with me ("__"??

.: Segala benda yang tempek kat muka aku dah tak peduli. Lepas dah perah air mata baru aku menyesal. Pelakon tu elok je awet muda aku pulak menempah aging.

.: Gigih nak habiskan dari episod ke episod. Bila tengok jam terkejut beruk dah lewat. Esoknya meroyan malas nak bangun. 

.: Mulalah terngiang-ngiang dalam kepala. Secepat mungkin download segala OST walaupun tak faham sepatah.

.: Cuba untuk faham jalan cerita sebaik mungkin. Search sinopsis jika perlu. In case ada orang tanya aku tak blur untuk explain. Anggap macam buat research sambil baca jurnal (@__@). Berambussss


 
sampai hati oppa cakap macam tu (T__T)

Masa untuk baca buku pulak zzZZZ


0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template