Tuesday, October 1, 2013

Kinokuniya untuk pencinta buku

Kinokuniya untuk pencinta buku. Kalau tak ada duit nak shopping masuk jelah Kinokuniya. Masa ni lah nak feeling book worm (^__*). Banyak sangat buku yang aku nak. Mana mungkin aku lupa pepatah muda mudi no money no talk. Masalahnyakan aku rasa buku dia macam tak ada dekat kedai buku lain. Nampak sangat aku jakun atau propa terlebih.


 
 Jauh sangat.. sikit lagi nak sampai Pluto (@__@)



Lama aku temenung dekat rak situ. Tapi teman aku cepat mengembalikan aku ke alam realiti. "Jangan berangan atau berani beli kalau tak baca tambah-tambah buku B.I tu". Sentap sensorang. Masa tu aku rasa dia berani kerat jari yang aku takkan mampu baca. Jadi, lain kali di lain hari di lain tempat sajalah. Takkan lari pun buku-buku tu. Aku suka aura kedai buku tu. Buku bertimbun. Siap ada orang lepak sambil baca buku. Pekerja pulak ala-ala anime manga. Alahaii. Ok titik!




Be good people (^___^)//




0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template