Tuesday, August 20, 2013

Tak seharusnya happy ending

Lima cerpen saja dalam novel Bulan Madu Di Yarra Valley tak habis lagi aku baca. Orang dah ke bulan kau masih dengan novel lapuk kau. Padah lama sangat nyorok bawah tempurung. Pedulikan aku. Aku terkilan sebenarnya sebab ending cerpen Bulan Madu Di Yarra Valley itu sendiri @$*^^%$#%$#!!!! Terus tak ada semangat nak baca yang lain. Kenapa mesti ending begitu. Bukan setakat cerita sekali dengan aku rasa digantung tak bertali.

 Masa belum habis baca lagi, taksub sensorang ( > _ ^)

I'm not forever alone  ^_^  eiuwww
Lalu aku bajet pro pergi mengadu dekat teman. Lalu teman mentazkirahkan aku. "Biarlah sekali sekala realiti. Asyik ending nak happy saja kan fantasi je lebih". Betul sangat. Cuba dia yang baca mesti meroyan jugak.

Aku teringat quotes entah siapa yang reka.


Kononnya motivated padahal mental breakdown sebab terkejut ramai sangat kawan-kawan kahwin dan bertunang lepas raya. What's wrong with me (*_*?)

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template