Monday, April 1, 2013

troliku ringan


Itu hari aku pergi berbelanja
Setelah sedar loker aku makin kosong
Tengah seronok tolak troli, aku terpandang troli orang lain
Aku tengok balik troli aku
Gulp! 
Troli mereka penuh dengan buah dan segala macam makanan sihat
Sedang aku
Apalah yang diharapkan troli orang bujang 
Merendah diri sensorang
Masa tunggu giliran nak bayar, sempat aku berangan
Kahwin nanti troli aku mesti berubah
Mesti! nyahkan segala cikadies itu
 
 


P/S: Jom amalkan gaya hidup sihat, jangan ikut aku tunggu kahwin baru nak berubah..
       Gedik je lebih tu. Entah kahwin entah tidak. Eh eh

2 weirdo:

  1. Apa lagi kawen cepat2 lah noin...
    Kami nak makn nasi minyak nie... hehehhehe

    ReplyDelete
  2. alahaii.. kami mkn nasik minyak org lain dulu..
    kita lambat lg :P

    ReplyDelete

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template