Wednesday, April 3, 2013

aku dan sarapan



Masa dekat rumah haritu aku ada tengok iklan Milo di TV 'Rakyat Malaysia sering mengabaikan sarapan' katanya. Aku pun gulp lagi. Perli ke ni. Aku tidak kesorangan rupanya. Ya, aku salah seorang rakyat Malaysia yang malas/tak suka/abaikan/apa-apalah berkaitan sarapan. Tak tahulah apa masalah aku. Seronok aku tengok mereka yang pagi-pagi berasap saja meja buat air, lepas tu cicah biskut. Istiqamah pulak tu. Patut lah aku keding saja. 

Bila tak sarapan, aku makan tengahari macam kebulur. Aku sedar itu. Boleh bilang dengan jari berapa kali aku sarapan dalam sebulan.


aku cilok dekat fb Milo



 Dan hari ini aku sarapan sebab lapar ya amat. Siap melantak nasi lemak lagi. Tak suka sarapan konon! And ooyeah I feel good people. Nak sarapan lagilah lepas ni. Tapi tengah makan tu aku keliru sekejap samada aku ni dikira sarapan lagi atau dah makan tengahari T_T


POYOSS. Bajet ceria selepas sarapan. ZZzzz

 Jom cuba untuk sarapan. Barulah bertenaga menghadapi hari-hari.
Ok, tak mahu panjang lebar sebab belum tentu aku sarapan esok :P
Take care people.



Tak perlu kot hitam putih gambar tu..Assume blackout eh.

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template