Thursday, February 21, 2013

bukan keliwon


Aku semakin berkobar-kobar nak pergi kedai buku. Walaupun tak ada benda nak beli aku suka belek-belek buku, update buku-buku yang terbaru. Feeling ulat buku sangat padahal dekat bilik aku melangut tengok drama korea. Pernah aku berangan nak kerja dekat kedai buku. Dapat susun buku pun jadilah. Aku sukakan aura dan persekitarannya.

Sejak aku usha satu novel ni, aku tak boleh lupa pulak. Macam dia panggil-panggil. Please stop calling me!!!

 
Epidemik T. No, no, small size is enough. 

Mamat zombie tu agaknya usha aku. Kena buat sesuatu ni. Lepas baca dia, jangan letak bawah bantal. Gantikan dengan Yassin. 

 Dari alam barzakh, mereka merangkak ke dunia. Itulah perumpamaan yang boleh diberikan untuk sekumpulan survivor yang cuba hidup dalam neraka dunia. Tiada seorang pun yang boleh hidup dari serangan virus ini. Dan tiada vaksin yang boleh mengubati penyakit ini melainkan mati.

Tak adalah seram mana pun kan. Dasyat sikit saja dari zombie kampung pisang.


Punca aku semakin bersemangat nak pergi kedai buku. Kogi awal-awal lagi nak pau aku.
Ok people. Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri.... hihihi *gelak ponti


P/s: mereka bukan manusia, mereka bukan binatang. Tapi...

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template