Sunday, February 19, 2012

loading....

hai!!!!
sudah menjadi tabiat aku agaknya sebulan sekali update blog...
biarlah.. aku bukan novelis pun.. tak banyak cerita.. 
oh ya,
selamat kembali ke semester baru! ucapku buat diri sendiri..
sebulan menggoyang kaki di rumah dan menghabiskan beras mak..
memang bahagia amat..
ada jugak lah kerja yang aku buat yakni baca novel..
itu sajalah yang kau tahu..
antara banyak novel yang aku baca aku ingin meletakkan novel
lynn dayana di carta paling atas...
aku tidak mahu memberi sebarang komen sebab aku rasa novel itu perfect! 

teng tara....

 hmm ok lah.. 
jumpa bulan depan pulak ye.. itu pun kalau aku rajin..
jom pergi jusco kejap.. jalan dulu lah ye..
papai...

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template