Wednesday, December 28, 2011

g e n g

hai!
lama sangatttttt tak conteng kat sini....
ada dengar radio hot tak pagi tadi? hehe..
best pulak sebab farah dengan ag buka cerita pasal zaman sekolah...
tentang geng zaman sekolah..
tiba-tiba rindu zaman sekolah.. 
jom kita terbang ke zaman sekolah sekejap...
 http://www.emocutez.com
 
waktu sekolah rendah dulu, aku pelajar biasa saja...
pendiam, tak ada maknanya geng kain labuh ke, tudung singkat ke..
tudung senget ada lah... kalau pertandingan pun setakat masuk pertandingan melukis,
mewarna... sukan, sajak dan bercerita aku bukanlah orangnya..

pelajar hot? lagilah tak.. setakat jadi pengawas perpustakaan saja..
(katogeri pelajar baik lah ni kan.. pang)
tapi yang aku ingat, ada budak panggil aku jalan robot..
tak tahulah macam mana jalan robot tu...
macam ni lah kot..
http://www.emocutez.com
makan pun laju saja.. yelah nak kena jaga perpustakaan pulak waktu rehat..
(macamlah aku sorang saja librian kat sekolah tu)

tapi paling seronok waktu darjah berapa tak ingat..
cikgu lantik aku dan beberapa orang rakan jaga koperasi sekolah..
geng koop.. hehe
tak ada gaji pun.. cuma boleh lah ambik pemadam ke pensil
secara percuma.. secara tak langsung jadi glamor sebab budak-budak
kenal sebab jaga koperasi.. 
http://www.emocutez.com
 
 awak pulak macam mana?
baik ke nakal? 
 
p/s: alamak aku kena pergi study ni.. ter update blog plak..  tata

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template