Monday, February 20, 2012

drama?

hai!
mood rajin dah datang ni...
biasa lah awal-awal sem, gebang pun berapi lah...
masih topik novelis, untunglah novelis sekalian...
entahlah, sekarang ni sana sini novel.. tapi susah nak cari yang betul-betul berkenan di hati..
oh ya, tadi aku berbual dengan teman pasal novel yang akan diadaptasi ke drama bersiri...
sudah lama sebenarnya tapi aku baru tahu.. Adam & Hawa...
salah satu novel kegemaran aku karya aisya sofea .. berkali-kali khatam... amboi!
manalah nak cari lelaki seperti adam mukhriz... sila lah berangan saja..
malas nak komen sebab hero dan heroin lain dari yang aku bayangkan pulak..
nak saja aku tukar pelakon tapi kena tunggu aku jadi pengarah dulu... dalam mimpi!
ok abaikan!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template