Friday, October 15, 2010

karate ko kang

ter update jugak blog aku hari ini.. hoho aku baru menonton the karate kid.. kesian kan.. jakun betol.. kenapa lambat sangat tengok? owh sekarang aku baru ada masa.. masa cerita ni awal-awal keluar tak ingat le aku buat apa.. jadi, semalam dan hari ni aku menonton sambil ditemani si kogi.. semalam dan hari ni? bermakna dua kali aku tengok.. dah tak waras agaknya aku ni.. biarlah memang minggu ni aku mengalami masalah mental sikit.. mungkin tertekan dengan exam.. tak habis-habis nak salahkan exam.. diri sendiri tak reti nak salahkan ye.. actually ye, i dah jatuh hati dengan siapa budak tu.. hmm haa anak si will smith.. jaden smith.. sebab tu yang meroyan ulang cerita tu.. walaupon dia gelap, tapi smart kan.. hehe.. pandai dia bawak watak tu.. yelah, nama pon pelakon, ayah pon pelakon.. saja sangat le kalau lakonan hampeh.. owh my baby hero.. i ter upload pulak gambar dia.. tak sabar nak cerita lakonan jaden smith yang seterusnya.. katanya nak berlakon dengan ayah dia.. kenapa rasa macam minah gosip pulak ni.. layan jelah..



0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template