Sunday, September 5, 2010

kini aku di rumah..


assalamualaikum teman-teman.. alhamdulillah aku kini berada di rumah.. mesti u all semua pun dekat rumah jugak kan.. hehe.. seronok kan tetambah dekat nak raya ni.. tak ada apa yang aku lakukan hari ini.. almaklumlah baru sampai pagi tadi, tidur pun tak berapa cukup jadi tidur jelah hari ni.. sengal-sengal badan pun tak hilang lagi.. yelah beg berat macam ada ketul bata.. cuma tadi aku temankan adik-adik aku bermain bunga api kat depan rumah.. meriahnya! dikelilingi dengan pelita-pelita.. biasalah rumah kampung tak sah tak letak pelita.. u all pasang pelita tak? hehe.. tak apa bukan wajib pun kan..gambar yang tak berapa berkualiti sangat aku ambil ni, kabur-kabur je.. almaklumlah pakai handphone cikai je..hihi.. tudia, adik-adik i baru lepas main bunga api.. ok lah, mau menonton dulu ya.. papai!

1 weirdo:

  1. haha ! noin alhamdulillah selamat sampai.selamat ya noin ! :)

    ReplyDelete

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template