Thursday, September 2, 2010

iftar skr

aduhai lemahnya semangat aku.. mengenangkan hari ini hari khamis, mesti dah berkepul-kepul budak-budak utm balik kampung.. baru hari khamis belum lagi jumaat..
macam mana pulak lah keadaan aku esok.. sabarlah lagi dua hari.. macam mana nak bersabar, dalam perjalanan balik dari bazar tadi dah nampak budak-budak bawak beg untuk balik rumah.. dugaannya.. dalam kelas tadi pun aku tak fokus sangat.. terkenangkan kampung halaman lah katakan.. berdosanya! mujurlah lecturer bagi balik awal.. maaf, aku sudah terkeluar dari topik asal.. teremosi pulak..
sebenarnya, aku ingin menceritakan tentang aktiviti semalam.. di mana aku dan teman-teman menghadiri majlis iftar skr.. berbuka puasa secara berjemaah.. seronok sebab dapat makan beramai-ramai.. siap makan dalam talam lagi.. sebenarnya ini kali kedua aku makan menggunakan talam secara beramai-ramai.. pertama kali adalah sewaktu di kem kaizen (1st year).. banyak kelebihannya tau.. yang paling penting dapat mengeratkan silaturahim.. sempat jugak le ambil gambar.. hehe..


0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template