Saturday, September 18, 2010

mood raya lagi ke..


hai semua.. lama rasanya aku menyepi.. dah bersawang blog ni.. hehe..
kemalasan yang melanda serta banyak lagi perkara lain yang menuntut perhatian aku membuat blog ini terbiar sepi seketika.. macam mana dengan sambutan raya u all? semoga semuanya baik-baik belaka aku doakan.. masih belum terlambat lagi rasanya untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada teman-teman,dan followers sekalian.. mana gambar raya aku? owh, tak sempat nak bergambar.. yang ada pun satu dua saja, itu pun teman-teman aku yang ambil.. nantilah aku curi kat facebook diorang.. hihi.. dengan izin ye teman-teman! kelas pun dah nak bermula.. macam mana ni masih dalam mood raya.. beratnya hati nak balik kampus.. tapi itukan kewajipan.. ok lah got to go.. have a nice day ye guys!!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template