Sunday, August 15, 2010

mujurlah....

seperti sedia maklum aku dengan masalah kerja berlambak..
tak habis-habis dengan masalah sibuk.. aku sendiri pon tak faham bab mana yang sibuknya.. online tak henti-henti jugak.. semalam aku menjadi tetamu di ktdi..
thanks untuk ain, sarah dan jay.. ada beberapa perkara yang membuatkan hati aku gembira dan seperti tidak sabar untuk pulang ke kampung (walaupon tak sampai seminggu puasa pon lagi)..hehe..

1. aku sudah ada tiket untuk balik raya.. walaupon sepatotnya 3hb tetapi 3hb sudah habis di sambar orang, nak tak nak aku kena balik 4hb.. mujurlah ada jugak.. mujurlah!
2. aku sudah mendapatkan baju raya.. haha.. baju raya impian aku untuk tahun ni..
3. tiket untuk balik semula ke johor sudah tersedia.. walaupon aku tersenarai orang yang hampir lewat membelinya.. hanya 3 tempat saja lagi.. mujurlah sekali lagi.. terima kasih dan aku memang sengaja membeli 19hb malam.. mujurlah tak ada kelas..
mujurlah!!!!!
4.seseorang telah bermurah hati membelikan aku sepasang lagi baju raya..
Alhamdulillah dan mujurlah.. kalau tidak, belanjawan aku akan bertambah dan pokai..

banyak pulak perkataan mujurlah.. jadi, kerana mujurlah aku akan menjadikannya tajuk mujurlah.. pening pulak aku asyik ulang mujurlah, mujurlah...

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template