Saturday, July 24, 2010

kesempatan itu

ya ya ya...kesempatan ini!! aku ditinggalkan keseorangan weekend kali ini..
tega bangat sih!!mana yg laen2? owh kogi, syazy, n una balik umah..jumi dgn water rafting even kaki sakit..so, nk wt apa? ewah2 mcm takda keja plak..ok jd perancangan aku nk tido di ktdi hari sabtu mlm..hoho jumaat tido sorang..ok mkn mlm 2 ngan geng2 ktdi..lepas magrib cabut..tiba2 takot le plak..kilah ngan ain pandai betol umpan aku suroh tido di ktdi mlm tu jgak..bgus jgak le tgh takot + bleh tgk tv ain..hehe

hari ni,juju temankan aku jejalan..yahooo!!! inilah saat yg aku tunggu2..
g cs..ramai gila org..almaklum le sabtu.. mesti hari makcik2 shoping ni..
kitaorg jejalan je..hehe sempat menyelinap masok mph..mcm penyangak gayanya..
wah bnyaknya novel baru..mula le aku..tp cannot!!! aku dh aim 1 novel tu.. mcm best je..tajuk dia 'selamat pengantin baru isteriku' tp bukan alaf21..adus, tebal n mahal nk mampos..klu setahun aku baca blom tentu abis ni..ok stop bout that..
ok jln, jln, jln, bla bla bla n jln..
ok blk singgah jusco n blk u ngan bas utm..pehh!! ramai le plak org tggu..ok aku nk tnggu jgak walaupon 1 jam lg bas tu dtg..asyik nek teksi je nk rasa le plak blk nek bas utm..jakunnya even dh 3rd year!!! kesian juju..sabar ye dgn sahabatmu ini.. bekali-kali juju sebut teksi n aku tahu dia dh tak larat nk tnggu..


ok le kena g ktdi lg mlm ni..amboi2 bla plak diorang nk dtg sini ekk..klu ikotkn aku mmg dh letih sgt mlm ni..yelah sehari jalan time nk study mcm badak air menguap.. selimut i kt ktdi..nk tak nk kna g jgak..takkan nk pkai selimut kogi..thats too much!! dia mesti marah.. hehe
ok pic ni je yg sempat i snap kuar td..whatever, tq juju for the best moment today!!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template