Monday, July 26, 2010

macam-macam


blk kelas terus je update blog..apa nk jd ni..sapa suroh buat blog..
cuma nk tulis tentang semalam je sebelom i lupa..hehe..
hmm apa ye...
pertama:
setelah beberapa hari dok sorang, budak2 tu pon balik sini..
kogi bawak buah-buahan..hurayyy!!! really yummyy..lama tak makan walaupon
tgh musim buah skrg..dia bawak rambutan,manggis dan pulasan..
syazy plak bwak spegeti..kakak dia masak..rasanya dia bwak utk dia je tp kitaorang (aku ngan kogi) mkn jgak sbb dia bwak g bilik kitaorang..tq3 semua!!!
kedua:
Geng ktdi dtg jgak melawat kitaorang walaupon dtg sbb antar nota je..ok riuh rendah jdnya..maklum le kolej dh jauh2..even kolej kitaorang jiran je..ok byar rm0.50 sorang utk duit nota polimer..tukang kutipnya kilah..tetiba rm2 hilang..sapa plak nk ambik ni..sabar jelah kilah ye..anggap jelah takda rezeki..jom mkn chicken chop!! aku g kafe ngan syaz beli chicken chop..lapar sgt..geng2 ktdi join sekaki..takpa mkn lah mmg nk bg korang mkn pon..bkn senang korang nk dtg sini lg..hehe
ketiga:
satu habuk tak study mlm tu..takpa yg laen msti tak study jgak..hihi
una bwak buku 'diari mat despatch' cm bes je..nk study ke nk bca buku tu ek?
npa nk bca buku tu bkn aku nk jd mat despatch pon..study le kn nk jd engineer..
haha..last2 buku tu dh separuh aku bca..ok fine, mlm ni study..amin..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template