Thursday, July 22, 2010

haiwan peliharaan




lamanya x merapu kt sini.. tangan i dh gatal2 nk tulis.. ok kali ni aku nk menaip tentang haiwan peliharaan aku. msti le kucing.. sang comel aka tomey.. aku panggil dia tomie je..cumel bangat..cm kt dalam gambo tu le..rindu le pulak kt dia..dia pon ada bes fren tau..merah bff dia..kucing i yg paling i syg jgak..demok amat!! aku pon dh lupa bpa umor 2 ekor ni..tp si tomie ni lbih muda le dr si merah..klu 2 ekor ni tak tido memang rumah aku jd ala2 sarkas le..lompat sana,lari sini..buat sapa2 yg ada kucing kt rumah tu mesti tau kn..hmm tp ada diaorng tak le bosan sngt klu sorang2 dok rumah..
jd peneman le kononnya..k lah i nk pesan ni sayangi lah haiwan peliharaan anda ye.. hehe..to jane, i know u takot kucing.. try2 le pegang ye dia tak mkn u pon..hihi

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template