Sunday, July 18, 2010

gerimis di hati

hari ni mendung + hujan renyai2.. cuaca cm ni le wt aku kelaparan yg teramat..
hmm mula le terbayang mcm2 makanan.. nyum2!! klu kt umah msti aku dh melahap ni..
alahai sedapnya masakan mak.. tak sampai 2 mnggu kt sni dh mengidam masakan mak..
laksa, gulai, sayur goreng.. huwaaa i'm really miss all this.. napa lapar sgt arini ni.. mcm x mkn 2 hari.. nk kata tak baca bismillah, siap ngan doa mkn lg.. pa2 pon aku tak sabar nk mkn mlm ni.. mkn kt kafe ktho je.. mlas nk order cengal! haha kogi dh bwak moto dr umah.. so, aku drivernya.. tp tak daftar lg ni.. lama tak ekk nk setel benda ni.. slow2 lah ye.. semalam kt jusco, time beratur nk byar barang sempat lg aku tgk kakak ni ngan anak dia.. cute! siap dok dlm troli lg.. mybe kakak tu x larat nk dukung kot..yelah barang dia bukan bnyak pon tp anak dia yg agak montel tulah sebab dia guna troli kot.. agaknya msti faiq fallah dlm novel aku mahu kamu comel mcm tu..
hmm rndu plak nk baca novel.. tp tak bleh nnti aku tak fokus study asyik berangan je..
ok got to go!!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template