Thursday, July 15, 2010

yang sebenarnya

i'm back!! hmm chitchat tentang perjalanan semalam..
haa menghadiri ceramah yang dianjurkan.. lebih kurang cm ceramah gak le..
tentang kejuruteraan.. apa nama program tu ye.. err ingat advanced je.. panjang
nama dia.. khusyuknya aku dengar.. kilah kt sebelah tgh on9 guna nset dia pon aku tak layan.. tp akhirnya masuk telinga kanan, keluar telinga kiri jugak.. hehe..
letih jugak le walaupon dengar je..so terpaksa membatalkan rancangan utk ke jusco bersama teman2 mlm tu..ampun ye.. aku pasti kalian juga penatkn..hihi..

Berkampung aku ngan kogi hari ni kt fakulti.. syazy ngan ain balik.. kitaorang dok kt surau je..tido..zzzzzz.. malangnya, sungguh hingar bingar.. ahh!!! aku tidak dapat melelapkan mata.. akhirnya aku menjerit "silent!!!!".. npa semua tak diam2 pon..
owh, jerit dalam hati je rupanya.. tak palah..akhirnya mata tertutup tapi telinga tetap terpasang..buat2 tido jelah..eh, jpa dh msuk hari ni.. ya ke? alhamdulillah..
pandai btol jusco wt sale utk j card hari ni.. msti berpusu-pusu org g..syelly!! ko sure g kn.. borong banyak2 k.. aku nk berjimat-cermat sem ni.. kununnya le.. mudah-mudahan..amin..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template