Monday, December 30, 2013

loading to a new book


 
my life is loading...

Cepatnya masa berlalu. Aku sendiri tak pasti apa yang aku buat sepanjang 2013. Sebak sensorang. Disember tetap akan pergi. Aku tengah feeling menikmati sisa-sisa 2013. Usia aku dah 24 tahun dan masih menjalani kehidupan sebagai pelajar. Aku berdoa agar aku dapat menghabiskan study pada waktu yang telah ditetapkan. 

24 bukan lah tua dan muda sangat. Suka hati buat fakta sendiri ("___"??  Bila dah perasan macam tu, aku menjadi insan yang lebih ambik berat untuk diri sendiri. Ambik berat la sangat nak senaman pun aku malas. Penjagaan kulit pun kena upgrade. Pakai serum, tempek itu ini dan minum supplement. Bukan sebab tiru kawan. Anti-aging kononnya. Orang lain dah berzaman buat. 

Mental dan jasmani pun kena jaga. Tak mau lagi dah mental-mental breakdown ni. Tak ada angin tak ada ribut nak mental breakdown. Just follow the path. Back to the track. Oh ya banyak buku yang aku beli sepanjang 2013 tapi baca tak habis dan ada yang tak baca pun (T___T) What's wrong with me? They must crying calling me to read them.





Till then people! Take care and be good (@_____@)

Selamat tinggal 2013 (*____*)// selamat datang 2014

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template