Friday, November 29, 2013

I've been living a lie, there's nothing inside

Dewasa ini, orang lain sibuk mengayam impian bina rumah tangga, mahligai impian serta raja sehari tapi aku masih..... aku. Dulu aku pernah berjanji yang aku takkan masuk perangkap. Never ever! Yakni perangkap si kpop. Setakat tengok drama korea tu normal lah. Masih ada ampun lagi. Siapa sangka hujan jugak di tengahari. Peer pressure kononnya. Lalu hidup lah aku dengan moto "minat sikit-sikit saja". Harap aku tak di ejek sampai tujuh keturunan.



Walaupun kononnya aku minat sikit saja, aku pernah berangan nak pergi konsert bagai. Aku nyaris nak ikut teman aku pergi. Bila aku bagitau mak, aku kena takzirah seminggu (T___T). Syukurlah mak aku tak restu. Teman aku tetap pergi walaupun baru lepas accident. Dia belikan aku souvenir sebab kesian aku tak dapat pergi.


Rambut nak senget-senget tepi. Lempang kang.


oppa see! i wear it. Buat basahan (T___T)
 
Sebab terharu, bila aku ke KL aku pergi kedai kpop belikan dia souvenir. Adik speechless tengok aku ("___"?).

kenapa hidup aku macam ni (T__T)  tampar diri sendiri




Hasil minat sikit-sikit saja. They are everywhere people. In my diary, purse, mirror and phone.

 


Persetankan kata-kata itu. Somebody please bring me to life. Wake me up inside. Call my name and save me from the dark. Just tell me I've been living a lie, there's nothing inside.


Credit to EVANESCENCE lyrics.

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template