Thursday, November 29, 2012

b o s a n

hai.. aku baru lepas menonton drama king 2 heart.. 20 episod, semput nak habiskan..
 seharian di lab, malam ni lah kerja aku.. hobi baru.. tengok cerita... 
kadang-kadang rasa tak ada life.. sedih kan?

bila teman-teman datang sini, pergi jalan-jalan itu lah saat yang berharga rasanya..
aku memang excited bila mereka nak datang.. 
dengar cerita tentang apa-apa saja yang baru dalam hidup mereka..
cukup lah sekadar aku menjadi pendengar, aku tumpang bahagia..
teringat perbualan baru-baru ini.. bertukar-tukar cerita tapi aku diam saja..
teman aku tegur 'apasal diam je?'
'tak tahu nak cerita apa.. rasanya korang pun dah tahu siapa kawan aku, aku buat apa sekarang, 
tinggal mana, tak ada apa-apa yang baru, korang jelah cerita eh.. biar aku dengar je'
mereka ketawa 'betul jugak'
membosankan aku ni?

tiba-tiba keluar topik jodoh pulak.. malas betul aku bab-bab ni.. setelah berdebat, tazkirah bagai..
'dah le tu, topik ni agak tough untuk orang single tau tak'
saja nak stopkan topik..
'dah noin asyik terperap je dalam bilik, macam mana nak 'jumpa' orangnya..'
eh eh aku jugak kena.. mereka risau aku kawin lambat.. haha tolonglah..
tak payah risau, uruskan diri korang tu.. mengalahkan mak aku..
thanks sebab ambil berat tapi aku selesa macam ni... 
aku memang membosankan.. baik pilih topik lain..  
ok lah, tak larat nak menguap dah ni.. sebelum korang naik bosan baik aku tido dulu.. papai.. 


0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template