Tuesday, September 25, 2012

dont be sad


murah air mata akhir-akhir ini
tak tertanggung lagi rasanya
kalau gunung berapi, sudah lama meletup agaknya..
dilema apakah ini
hanya bertahan dengan segenggam sabar dan iman yang senipis kulit bawang
hanya berdoa mampu bertahan
memang aku letih, sakit yang amat!
penat rasa bila menjaga hati orang, sedangkan hati sendiri tak terubat lagi..
maaf kerana aku juga punya hati
hati yang mampu berubah sekeras kerikil bila aku bukan lawan mu

noktah di sini!
tiada masa lagi untuk melayan semua ini
aku ada hidup sendiri
jadi, aku ingin menikmati dan melakukan apa saja yang aku suka
menghargai mereka di sekeliling
hidup ini terlalu singkat untuk menyakiti dan membenci
ampuni hamba ya Allah


* menjauhkan diri atau membawa diri bukan jalan terbaik kan? but i maybe have to

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template