Monday, May 14, 2012

z e r o

where were you when i needed you the most?
oh sorry. i forgot that you only need me when no one 
else was there for you..

the thing that hurts me the most is that you don't even
realize you've hurt me..

2 quotes ini memang aku gemar sangat..
yang pertama memang selalu terjadi...haha
yang kedua tu memang diri aku..
nampak saja aku cool atau riang tapi macam ayat tu lah..
sakit sangat bila orang yang buat kita sakit tu tak 
sedar pun sebenarnya..



p/s 1: sesaja jer..mesti korang pun pernah rasa macam ni jugak kan?
p/s 2: jangan nak perasan ok, tak ada kaitan pun dengan sesiapa..cuma pengalaman, eh entah lah (risau nanti ada yang sibuk tanya tulis ni kat siapa especially zaki si ahjushi yang baru tau aku ada blog, sabor jelah)

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template