Sunday, September 18, 2011

solve!

cepat lapar! akulah orangnya...T_T
macam tau-tau saja yang aku salah seorang 'pesakit' 
cepat lapar tiba-tiba i luv islam mengeluarkan artikel tentang punca-punca
utama cepat lapar..
macam menarik! jadi aku pun bacalah..
izinkan aku kongsi 7 punca utama yang menyebabkan seseorang 
itu cepat lapar..
  1. minum terlalu banyak minuman manis (serius! aku bukan jenis ini.. tapi...)
  2. makan makanan bertin (ini lagilah tak.. tapi...)
  3. sarapan pagi yang tidak mencukupi (ok! setuju dan aku mengaku yang aku memang culas sarapan..akibatnya baru pukul 10 dah lapar tahap maksimum)
  4. tidak makan sayur-sayuran (rasanya akulah vegeterian dikalangan keluarga dan teman-teman.. tapi...)
  5. tidak minum teh kurang gula (teh pun aku jarang sentuh.. inikan nak minum)
  6. kurang minum air masak (boleh jadi jugaklah...ok, lepas ni nak minum segelen terus)
  7. kebosanan (hahaha! macam kelakar je..tapi mungkin jugak..)
owh tambahan.. weekend ni keja berjalan saja..

lepas g pc fair kat persada..  
pemandangan yang sangat indah
jadi hantu kak limah sebentar..

    0 weirdo:

    Post a Comment

     

    Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template