Thursday, September 15, 2011

n o w

 bismillahhirahmannirahim http://www.emocutez.com...
akibat lama tak update sampai lupa yang
aku ada blog rupanya.. propa je ok..
dah tak tahu nak mulakan entry dengan apa...
pantun ke, ceramah ke, tazkirah ke, jiwang karat ke,..
apa-apa sajalah kan...
ok, stop kejap 15 minit nak fikir..
tik
tik
tik
tik
dah pun 15 minit...
terawang-awang lagi..
hmm kalau macam tu aku nak tulis apa saja yang terlintas di fikiran sajalah..
ok, mari mulakan ..
  1. aku rasa aku sangat skema bila berada di jalan raya.. tak tahulah kenapa.. 
  2. aku sangat suka apa-apa saja yang berkaitan dengan coklat.. tak kiralah kek ke, biskut ke, baju ke..
  3. aku sangat cepat lapar dan kuat makan tapi tetap kurus keding.. T_T
  4. jung yong hwa (cnblue bagi mereka yang tak tahu) sangat handsome http://www.emocutez.com dan awesome! haha
  5. setakat ini kereta impian aku adalah suzuki swift.. kecil tapi comel (padahal dah berasap orang pakai)
  6. kadang-kadang aku rasa aku masih kebudak-budakan.. mungkin sebab aku anak sulong dan masih ada adik berumur 5 tahun membuatkan aku choding (saja nak guna bahasa korea).. haha
  7. sekolah adalah tempat paling menakutkan pada waktu malam.. tambah-tambah bila ada kelas tambahan dan blackout pulak.. mulalah ternampak itu ini.. (ya ke?) 
  8. kalau dulu pergi popular ke mph ke cari majalah ilmiah (padahal rapi dengan dara je pun) tapi sekarang selongkar rak cari majalah e-pop (ya ampun)..
otak dah kering ni sebab lapar.. ok, tata dulu..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template