Thursday, June 9, 2011

UKEB

assalamualaikum...
kamu sihat? alhamdulillah... aku masih di sini..
cuma agak lama tidak mengupdate..
latihan industri ok alhamdulillah..
persekitaran yang selesa termasuk rumah..
jum tengok gambar-gambar dulu..

 
komputer yang kami gunakan untuk print atau mencari maklumat..
itu adalah mr.maya our CCTV..


 
 ini adalah salah satu makmal yang aku gunakan untuk menjalankan kajian..
makmal UKEB 11..


 
ini adalah tempat untuk kitaorang.. biasa-biasa saja..
maaf agak berselerak.. 1 meja tu aku, syaz, imah, dibah dan ridha duduk
bersama..


 
owh bahan-bahan kimia ni di belakang kitaorang saja..
jangan risau setakat ini kitaorang masih selamat..

hmm apa lagi ye?.. tak ada injection molding bagai ye sebab di sini adalah unit 
kimia dan eksploratori bahan (UKEB).. lebih kepada kimia-kimia..
jika memerlukan mesin-mesin besar itu harus ke kilang...
bersebelahan saja (aku pun tak pergi lagi)...

di sini kami diberi projek setiap orang.. lebih kurang macam psm...
baca jurnal, buat experiment dan thesis.. doakan agar aku dan teman-teman dapat 
membuat yang terbaik ok..
ok lah papai dulu... take care guys.. good luck!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template