Thursday, March 3, 2011

carta bestseller

1. Doktor Cinta - KAKI NOVEL
2. Aku Yang Kau Tinggalkan - KAKI NOVEL
3. Dibius Cinta- FAJAR PAKEER
..4. Masih Setia - ALAF 21
5. Lafazkan Kalimah Cintamu - SR PUBLICATION
6. Akulah Cinderella - KAKI NOVEL
7. Hati Bila Cinta - KAKI NOVEL
8. Jangan Bilang Benci - ALAF 21
9. Rayyan Fantasi - Alaf 21
10. Cinta 3 Suku- ALAF 21
11. Kau Curi Hatiku - JEMARI SENI
12. Hingga Ke Akhirnya – PRIMA
13. Cinta Dari Istana - FAJAR PAKEER
14. Cucur Bawang & Kopi O – PRIMA
15. AD + IZ - KAKI NOVEL
16. Selamat Malam Kekasih – KARNADYA
17. Bini Aku Tomboy Ke ? - KAKI NOVEL
18. Gelak Tergolek - KAKI NOVEL
19. Iman Suraya - KAKI NOVEL
20. Tiga Kali Seminggu ~ 15 Cerita Mencabar Minda - AL AMEEN

 

hai! itu adalah senarai carta paling laris di POPULAR - Februari.. dah lama rupanya.. maksudnya aku yang ketinggalan.. kesian.. al maklumlah kesibukan hidup di menara gading membuatkan aku terpaksa lupakan sebentar buku-buku 'rujukan' ini.. uhuk uhuk.. aku highlight yang ke-2 itu.. http://www.emocutez.com suka-suka!

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template