Sunday, November 28, 2010

s e m u l a

haluu u all.. hihi.. like a miracle guys.. dua kali i update hari ini.. gatal tangan lah.. esok aku pasti aku keseorang sebab teman-teman aku biasanya pulang awal ke rumah.. almaklumlah orang sini-sini saja.. aku jugak yang akan mengalami hiperbosan.. harap-harap tidak lah.. kalau tak jadi lah macam si leopard ni..


padahal aku balik esok jugak.. bas pukul 11 malam.. lambat gila kan.. insyaAllah.. doakan perjalanan aku selamat ye.. ok, petang tadi memang aku pergi jusco.. puas hati ko naja?.. hehe.. ada novel baru dari aisya sofea-masih setia.. buat sesiapa yang dah lama menanti karya beliau boleh lah dapatkan di kedai buku berhampiran.. macam promoter pulak.. memang lama aku rasa beliau tak menulis.. yang pasti karya aisya sofea tidak menghampakan.. sebenarnya aku mencari novel tulisan aleeya anesa.. aku tak ingat tajuknya tapi cuma ingat cover ada gambar pantai.. hampa! tak ada.. guys, setakat ini dulu ye.. aku sambung cerita kat rumah pulak nanti.. isyaAllah.. papai..

yummyyy.. zassssssssss

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template