Saturday, November 13, 2010

kembali

salam teman-teman.. selamat pagi, petang, malam dan selamat hari-hari.. memang lama aku tak update di sini.. jari jemari aku sudah gatal untuk menaip.. lama jugak tak jenguk blog teman-teman.. bila bukak saja tadi memang banyak yang aku tertinggal.. ada masa nanti aku baca ye.. dari A sampai Z.. alhamdulillah aku dan teman-teman telah melepasi satu paper.. tawakal sajalah ye.. habis exam semalam aku tak lakukan apa-apa aktiviti pon terutamanya study.. aku baca majalah saja.. (relax nampak).. saja nak merehatkan otak yang dah mereng ni.. majalah lama tapi tak pernah habis baca.. sebenarnya, aku baru saja tahu tentang blog penulis kegemaran aku.. yakni Pahrol Mohd Juoi.. ok, lepas ni boleh lah mengikuti perkembangan penulisan beliau..  tapi kan, tak tahu pulak macam mana nak follow.. sebab blog beliau macam lain sikit.. ke aku je yang tak reti..tak ada pon tempat untuk klik follow.. huhuhu... kalau ada sesiapa yang bukak dan tahu cara nak follow jangan lupa bagitau i ye.. kalau ada sesiapa yang berminat nak jenguk-jenguk jangan risau.. klik saja kat sini ok.. ok lah setakat ini dulu.. papai..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template