Wednesday, November 17, 2010

kami vs perantau

alhamdulillah.. sempurna sudah hari raya aidil adha aku dan teman-teman.. macam-macam rasa ada.. sedih, teruja dan seronok.. yelah, teruja sebab kali pertama beraya di negeri orang walaupon cuma raya korban.. sedih sebab tak dapat jumpa keluarga.. walaupon tanpa kehadiran ketupat dan rendang, aku tabahkan hati.. bukan aku sesorang kat sini kan.. selepas solat sunat aidil adha dekat masjid utm, ambil gambar sikit-sikit terus balik bilik nangis.. haha tipu! mana nangis tengah update blog ni.. rasa macam dekat perantauan pon ada.. ambil gambar sana sini mengalahkan pelajar dari turki dan somalia.. (bajet dok ovesea).. jom tengok anak perantau..


 peja, j, aku dan ain.. marini tukang ambil gambar

eh,eh.. mereka pon ada..

ok lah teman-teman.. setakat ini dulu ye.. gambar yang banyak-banyak dekat kamera ceq jay tu haa.. jap lagi dia pon update le tu.. tataaa.. makan-makan tu ingat i jugak ye..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template