Monday, October 4, 2010

semakin hari semakin sibuk...

hai guys.. baru lepas melihat gambar di facebook.. apa lagi kalau bukan gambar open house teman-teman, dan skr punya jamuan hari raya.. sana sini di tag.. hehe.. malas rasanya nak upload di blog.. tak ter-upload rasanya.. baru tadi teman aku bertanya, lama dah ye tak update blog.. hehe sibuk lah.. hari rabu ada test chemical reaction.. sabtu dan ahad ni insyaAllah aku akan menghadiri program prim ke rumah anak-anak yatim dan open house di rumah Incik HBB.. amboi aktif pulak sem ni.. macam tak ada exam.. haha.. namun, apa pon aku harap aku dan teman-teman dapat mengharungi sem ini dengan jayanya ok..daaa dulu ye...

*doakan aku dan teman-teman dapat menjawab ujian chemical reaction dengan baiknya..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template