Sunday, August 8, 2010

seminar plastik dan kesihatan

aku dan rakan-rakan menghadiri seminar Sustainability of the Polymer Industry pada 7 ogos iaitu semalam.. majlis bermula pada pukul 9am dan berakir pada 1 pm..
banyak input yang aku perolehi terutamanya tentang plastik..
kebenaran tentang plastik dan keturunannya.. tidak bahaya rupanya botol plastik (PET) yang isi air mineral tu kalau nak pakai banyak kali pon.. cuma jangan lupa basuh nak elakkan kuman.. banyak lagi yang Mr.Ahmad Khairuddin Sha'aban dan mr.Lim Kok Boon terangkan.. tapi bila dah pukul 12pm aku dah tak berapa fokus sangat.. mengantuk tambah lapar..melayang-layang jelah fikiran aku.. aku nak ingatkan diri aku sendiri jangan lupa lawat laman web yang beliau cadangkan (www.snopes.com)
jom tengok gambar teman-teman aku yang gila foto ni..



0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template