Saturday, July 31, 2010

diari mat despatch


pagi-pagi lagi dah update blog..apa aktiviti hari ini ye.. macam dah tak ada kerja yang nak dibuat ye.. tolong le..group presentation tak bincang lagi..pikir-pikir balik memang banyak kerja..biarkan dulu semua tu..hehe.. yeah!! diari mat despatch belum habis baca pon lagi..maafkan aku mat despatch kesibukan yang melampau sejak akhir-akhir ini membuatkan kau terbiar sepi..ye ke sibuk? atau aku saja yang merasakannya..aku tetap akan habiskannya..eleh tak le tebal mana tapi aku baca masih tak habis-habis..dah le berderet-deret orang nak baca lepas ni..syazy dan ain harap bersabar menunggu ye..aku cakap kelakar buku tu..terus diaorang nak baca..padahal kogi baca sebelum ni tak ketawa pon..tak sempat baca separuh pon terus bagi aku pulak.."nak baca tak,meleret-leret le cerita dia"..bila aku baca sambil gelak-gelak dia pulak hairan.."eh kelakar ke?"..sah-sah aku tengah gelak mesti le kelakar..tak apa..tengok syazy dengan ain baca nanti apa pulak komen diorang..aku suka tengok buku tu.. macam buku sekolah tapi versi kecil je..boleh pulak ambik buku laporan sains buat diari dengan alasan tak ada duit nak beli diari..tak apa aku faham..tapi jangan salah faham ye itu hanya cerita rekaan..ala macam baca cerpen, novel..tapi penulis tu kreatif jadikannya dalam bentuk diari..dan watak utamanya pasti le mat despatch aka penulis diari itu..ok setakat ini saja..
harap-harap aku dapat menghabiskannya secepat mungkin..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template