Wednesday, July 3, 2013

antara tiga novel

Haritu aku pergi Alamanda. Bila dah macam tak ada arah tujuan aku masuk kedai buku. Tak ada arah baru nak pergi T_T. Saja jenguk-jenguk. Sudahnya aku meroyan tengok novel-novel. Mulanya aku keliru antara dua saja. Bila aku dah buat keputusan, teman aku heret tengok novel lain pulak. Dilema. Aku tak boleh angkut tiga-tiga sebab orang kata no money no talk. 

Ni yang paling aku craving masa tu. Top 10. Nipis je. Sebab tak beli, bila balik aku search ada yang cakap tak best. Ending tergantung la, itu la ini la. Lega tak beli kalau tak #$%@##$^#! Please la don't judge book by its best seller lists.



Yang ni sebab nama hero dengan heroin sedap. Last-last bila baca online hmmm... tak payah beli buku lepas ni, baca online saja sampai mata lebam.


Ni yang aku pilih. Tak tahulah kenapa. Mujur tiada erti penyesalan.


P/s: If a book is well written, i always find it too short.

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template