Tuesday, May 22, 2012

b a z i r

hai!
waktu aku menaip ni blok tengah blackout..
sementara tunggu nak pergi kelas pukul 11, izinkan aku mencoret di sini..
(bukan nya reti nak study ke sapu sampah dalam bilik ke)
tak ada idea pun nak update tajuk apa..
bateri laptop yang agak nazak boleh tiba-tiba dia restart pulak..
masa sudah dibazirkan di situ..
aku agak homesick dua tiga hari ini (2,3 hari je)..
nak sangat balik rumah tapi kesibukan yang tak ada sudahnya...
(sudahnya ayat aku yang tergantung)
redha sajalah.. lagipun exam dah dekat..
eleh, nak seribu daya lah

rindu nak main dengan budak ini...

 rindu nak peluk makhluk ini

alamak dah dekat pukul 11.. ok setakat ini saja ye..
(nak pakai baju apa ni.. elektrik tak ok lagi..belasah jelah)
papai
 


0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template