Sunday, March 20, 2011

l e l a h

lelah rasa sejak akhir-akhir ini..
tidak terbuat itu dan ini..
bila difikirkan semula, aku harus bersyukur..
harus! alhamdulillah...
tergerak hati untuk menyelak buku odyssey pagi ini..
terjumpa juga ayat yang aku cari..
rasa ditiup sedikit semangat dan kekuatan..
semoga Dia akan sentiasa menyapaku.. sentiasa!

"Hai hambaKu.. Aku sentiasa ada di sisimu.. 
semua ini Aku yang mentakdirkannya untukmu, 
maka Aku jugalah yang menariknya kembali dari hidupmu.. Aku dekat..
apa yang menyusahkanmu itu adalah makhluk-Ku juga..
maka ke marilah wahai hamba yang Ku sayangi.. mendekat kepada-Ku."

p/s: syukurlah kerana aku cuma diuji PSM, test dan exam.. kalau seperti di Jepun, harus bagaimana lagi...

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template