Friday, February 11, 2011

O d y s s e y

lepas kelas tadi aku temankan og menguruskan sedikit perkara di hep..
ok tipu! aku tak teman pun.. j dan ain temankan sebaliknya aku merewang-rewang di sub..
dan aku jumpa ini!
bagus!! macam ada banyak masa saja nak baca kan.. psm, test, itu dan ini..
tapi tak apa aku akan cuba..
aku sudah belek-belek..
penulis ada selitkan doa yang bagus buat dirinya..

"Ya Allah, hamba-Mu ingin mengenal-Mu..
akalkau terhad, ilmuku dangkal..
aku bersandar kepada rahmat-MU yang Maha Luas..
Ajarkan dan kurniakan kefahaman kepadaku
tentang-Mu untuk aku kongsikan bersama
hamba-hamba-Mu yang lain.."

ok, aku nak rehat dulu.. petang ni nak keluar dengan teman-teman..

p/s: lip ice & kertas pengelap minyak dah habis.. jusco yuk!

2 weirdo:

  1. noin ~ xgtaw pegi sub.nk kirim kismis. huhuh

    ReplyDelete
  2. ops sory dear..
    bli dkat kak mira je..
    dia jual jgak..hehe

    ReplyDelete

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template