Friday, January 14, 2011

serang!

salam teman-teman.. banyak pula aktiviti aku hari ini.. habis saja kelas, aku dan teman-teman pergi ke pc fair.. ini kali kedua aku pergi sepanjang beberapa hari pc fair diadakan.. yang kali kedua tu sebab nak tukar tetikus yang aku beli tidak berfungsi.. http://www.emocutez.com beli tanpa testing dulu itulah akibatnya.. ok tutup! 
lepas itu kan i dan teman-teman yakni j, og dan ain pergi tengok cerita kurafat.. mujurlah teman-teman aku pilih tempat duduk yang strategik.. tengah-tengah.. takut tau tengok cerita hantu bila duduk tepi tambah-tambah tak ada orang pula dekat sebelah.. eeiiiii serammmm!!! tak mahu komen apa-apa sebab mesti ada yang sudah tengok.. yang penting best.. aku tak tengok pon hantu dia.. tutup mata je.. 
tidak berakhir di situ saja.. sempat lagi jalan, pusing-pusing dan oh no!!!!! patut lah mata aku gatal saja dua tiga hari ini.. kenapa mesti di waktu gawat ini.. tidak mahu meroyan sepanjang malam lalu aku pun rembat sajalah dengan hati yang pasrah.. macam biasa harus bergambar dulu.. harap maaf kualiti gambar tidak memuaskan..



 ingatkan nak tiru macam kat belakang tu..

ok lah.. mata aku sudah kabur-kabur ni.. http://www.emocutez.com mengantuk! nite-nite..

4 weirdo:

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template