Sunday, January 2, 2011

izinkan aku..

salam teman-teman.. alhamdulillah aku selamat sampai di utm pagi tadi.. bosan lah budak-budak cikaro ni tak sampai-sampai lagi.. bila entah nak balik.. jadi, izinkan aku berceloteh dekat sini untuk menghilangkan kebosanan.. lama sebenarnya aku tak melawat blog teman-teman yang lain... apa entah yang aku buat cuti haritu.. owh pergi menguruskan urusan latihan industri yang masih ting tong.. muka tebal, muka tembok, talam dua muka semua aku dah rasa.. lupakan lah dulu ye..
buka blog pulak, amboi-amboi naja bukan main lagi dia update.. sejam sekali agaknya dia update.. yelah misi membalas dendam apa entah.. maafin aku ya naja.. blog ceq jay pon lama aku tak jenguk.. mesti tak habis-habis lagi upadate lawatan dia ke china tu.. blog lis pon dah tukar template baru.. hias sana sini bukan main lagi ye.. yelah sempena tahun baru, blog pon mesti berwajah baru katanya.. hehe.. aku jeles ni lis.. adoi nak mengarut apa lagi ni. ok, rasanya dah tak benda untuk aku repekkan.. jadi aku mau mengundur diri dahulu.. tengoklah kalau ada apa-apa yang menarik aku update lagi..

p/s: esok dah mula kelas kan.. hmmm malas lagi.. kejap le pulak cuti kali ni..hihi

3 weirdo:

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template