Saturday, September 25, 2010

tenang-tenang..

morning guys! kenapa minggu ini aku rasakan terlalu tenang.. hmm maksudnya tidak seserabut sebelum raya haritu.. mungkin aku yang buat-buat tenang.. rasanya kerja tetap ada.. sekarang boleh lagi bermalas-malasan, tengok le seminggu dua lagi.. aku dan teman-teman sempat keluar semalam.. tempat azali saja yakni jusco.. menghabiskan duit dan masa.. ewah-ewah bukan main lagi ye.. alhamdulillah, tidak berlaku pengeluaran wang yang berlebihan.. masing-masing membeli mengikut keperluan.. almaklumlah hidup sebagai pelajar yang menumpang wang ihsan mak ayah dan sebagainya haruslah berwaspada kan.. malas sudah untuk taip panjang-panjang.. sempat jugak snap sana sini.. thanks kepada kogi atas khidmat kamera kesayangannya..





ok setakat ini dulu kerana hari ini aku ada discussion lab report dan akan menghadiri open house di rumah seorang lagi teman..

0 weirdo:

Post a Comment

 

Aku Bukan Novelis Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template